fredag 10 april 2009

örebro 20mil


japp imorgon är det dax för min första 20milar brevet på fixed.
nu har stackaren fått stått i skamvrån alldeles förlänge.....men igår tog jag upp honom, plockade av skärmarna, gick över drivlinan(var lite grusigt)..... flyttade även tillbaka sadeln ca 1cm, slängde på racerpedalerna och tryckte i 7kg i mina 28mm snabbdäck(blir nog 25mm på sverigetempot)

tog ett snabbvarv på ngra km bara för att känna lite på pärlan, mmmmm så rätt så rätt
ska bli skitkul imorgon det verkar kunna bli ett stort gäng, undrar om det är snurr på benen eller om det blir lagom och lugnt:-)

nja ska knäppa en hel del bilder och slänga in imorgon så blir det lite roligare att läsa....

ska lämna bort min MTB till ett gamalt ex. hon ska upp till åre på åre extrem
http://www.areextremechallenge.se/
så hon behövde ngt att öva på.........naturligtvis ställer jag upp på det, den brukar ju inte komma till användning så ofta för min del( en 7timmars tokrunda i sö:-))
så nu har jag snabbservat naven, slängt på nya bromsbelägg justerat växlarna(24 av 27 fungerar klockrent).....
vad resulterar det i jo att jag sitter och kollar cx däck så cx:n ska kunna användas i skogen, haha sjuk i skallen är nog vad jag är....men det vore kul att cykla bock i tokteräng...
nä som sagt kommer mer imörn
sussa gött o cykla snabbt

2 kommentarer:

  1. Fin blogg!
    Lagt till dig på min blogg!
    Nu kan vi stötta varandra i bloggandet!
    20 mil...jag döööör!
    Bra jobbat!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. du vet ju hur jag är inte helt klok
    vi är alla knäppa bara på olika ställen:-)

    SvaraRadera